اطلاعیه شماره 3: شروع ثبت نام الکترونیکی مرحله مصاحبه آزمون دکتری 1403

اعلام فعال شدن سامانه ثبت نام الکترونیکی دانشگاه برای مصاحبه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1403 


داوطبان گرامی ضمن آرزوی تندرستی و کسب موفقیت در این مرحله از آزمون به اطلاع می رساند سیستم آموزشی گلستان جهت ثبت نام الکترونیکی شما عزیزان  آماده شده است. ضروری است پس از مطالعه دقیق راهنمای ثبت نام الکترونیکی (لینک راهنما در اطلاعیه شماره 2 قرار داده شده است) با ورود به سیستم با نام کاربری و شناسه عبور مندرج در قسمت پایین این اطلاعیه نسبت به تکمیل کلیه مراحل ثبت نام و اعلام خاتمه کار درسیستم گلستان اجازه شرکت در جلسه مصاحبه را دریافت نمائید. بدیهی است شرکت در جلسه مصاحبه منوط به ثبت نام در این مرحله است و داوطلبانی که این مرحله را تکمیل نکرده باشند به هیچ عنوان اجازه شرکت در مصاحبه را نخواهند داشت. با توجه به این که موکول کردن ثبت نام الکترونیکی به روزها و ساعات پایانی احتمال دارد در برخی موارد مشکلات غیرقابل پیش بینی برای داوطلبان ایجاد نماید توصیه می شود در اسرع وقت نسبت به این امر اقدام لازم به عمل آورید.

ثبت نام الکترونیکی از عصر روز دوشنبه 14 خرداد ماه 1403 آغاز شده و مهلت ثبت نام تا پایان روز پنجشنبه مورخ 17 خرداد ماه 1403 خواهد بود. با توجه به محدودیت های زمانی موجود این مهلت قابل تمدید نیست.
 

لازم است پس از تکمیل ثبت نام الکترونیکی جهت آگاهی از روز و ساعت مصاحبه خود که بر اساس برنامه زمان بندی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی آموزش کشور تدارک دیده می شود به طور مستمر به صفحه دانشکده مربوطه مراجعه و جزئیات لازم را مشاهده بفرمائید.

برای ورود به سیستم از شناسه کاربری و گذر واژه زیر استفاده نمائید. 

شناسه کاربری: 46 + کد ملی 10 رقمی 

برای مثال: 461111111111

گذر واژه: کد ملی 10 رقمی

در صورتی که پس از مطالعه دقیق راهنمای ثبت نام الکترونیکی در انجام مراحل ثبت نام با ابهام یا مشکلی روبرو شدید می توانید از طریق ایمیل اداره پذیرش و ثبت نام تحصیلات تکمیلی دانشگاه (paziresh@kntu.ac.ir) راهنمایی دریافت نمائید. پاسخگویی به ایمیل ها در صورت امکان در اسرع وقت و حداکثر تا روز چهارشنبه 16 خرداد ماه انجام خواهد شد. 

با آرزوی توفیق روزافزون

                                                                                    مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه

                                                                                            14 خرداد ماه 1403

تعداد بازدید:
6373
تاریخ:
1403/03/14
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.