آگهی ثبت نام از پذیرفته شدگان دکترای استعداد درخشان (بدون آزمون) سال 1402

آگهی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان بدون آزمون دکترای سال

 
1402
 

ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای تمامی عزیزان در سال تحصیلی جدید، به اطلاع می ­رساند ثبت ­نام از پذیرفته ­شدگان، در سه مرحله و به صورت الکترونیکی و حضوری انجام می ­گیرد. در مرحله ثبت ­نام الکترونیکی (مرحله اول) لازم است پذیرفته ­شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را تکمیل نموده و مدارک لازم برای ثبت­ نام را بارگذاری و در پایان گواهی پذیرش غیرحضوری را چاپ نمایند؛ در مرحله دوم بررسی مدارک بارگذاری شده توسط کارشناسان محترم مدیریت تحصیلات­ تکمیلی دانشگاه انجام و تایید مدارک بارگذاری شده حداکثر تا 16 مهر ماه 1402 در سیستم گلستان ثبت خواهد شد. در این مرحله دانشجویان بایستی نسبت به اخذ گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی از سیستم گلستان اقدام نمایند. این گواهی به منزله رفع نواقص مدارک ثبت ­نامی است و بایستی تا زمان مراجعه به دانشکده برای پذیرش حضوری نزد دانشجو محفوظ بماند. مراجعه حضوری مرحله سوم است که دانشجویان گرامی باید با در دست داشتن گواهی پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی و اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه، شخصاً (مراجعه حضوری شخص دانشجو الزامی است)  جهت مطابقت و کنترل مدارک ثبت ­نامی و کنترل نهایی مدارک و دریافت کارت دانشجویی به دانشکده محل تحصیل خود مراجعه نمایند (زمان مراجعه حضوری از طرف آموزش دانشکده ها اعلام خواهد شد).

قابل ذکر است مدارک بارگذاری شده توسط دانشجو، حداکثر تا 16 مهرماه جاری باید توسط این مدیریت در سیستم گلستان بررسی و تأیید شده باشد. بنابراین لازم است پذیرفته ­شدگان بطور مستمر وضعیت تأیید مدارک خود را در سامانه ثبت­ نام (سیستم گلستان)، کنترل و نواقص احتمالی را برطرف نمایند. در صورت عدم رسیدگی دانشجویان به رفع نواقص در سیستم گلستان، امکان انتخاب واحد وجود نخواهد داشت و استمرار عدم رسیدگی به رفع نواقص مدارک بارگذاری شده می تواند منجر به لغو قبولی شود. در این صورت دانشگاه حتی مجاز به حذف واحدهای اخذ شده و لغو پذیرش دانشجو خواهد بود.

 

o       ثبت­ نام الکترونیکی از روز دوشنبه  مورخ  1402/07/10شروع و در ساعت 23:59  روز جمعه مورخ  1402/07/14  به اتمام خواهد رسید.

o       آدرس سامانه آموزشی دانشگاه:  http://golestan.kntu.ac.ir 

o        

o        شناسه کاربری و گذرواژه جهت ورود به پرتال ثبت­ نام :

o       شناسه کاربری:  N021 به اضافه کد ملی 10 رقمی

     o    گذرواژه: کد ملی 10 رقمی
            

·        جهت مشاهده راهنمای ثبت­ نام الکترونیکی اینجا را کلیک نمایید. p1

·        پذیرفته شدگان گرامی لازم­ است با مراجعه به آدرس :

·        https://sd.sanjesh.org

·        از  نحوه دریافت  و تکمیل فرمهای صلاحیت عمومی  و  واریز هزینه اطلاع حاصل نموده و پس از آن در  روز یکشنبه 1402/07/30 از ساعت 08:30 الی 12:00 با در دست داشتن فرم ­های تکمیل شده، فیش واریزی و مدارک لازم به این مدیریت مراجعه نمایند.

 

توجه : بارگذاری  اصل مدارک  زیر در ثبت­ نام الکترونیکی الزامی است:

o       در صورت بارگذاری کپی هریک از مدارک، مدرک مذکور توسط این مدیریت تایید نخواهد شد.

·        عکس (لازم است عکس جدید در سیستم گلستان با حجم بیش از 8 Kb و کمتر از 12 Kb بارگذاری شود)  تغییر عکس پس از پذیرش غیرحضوری در سیستم گلستان به هیچ عنوان امکان­ پذیر نبوده و تمامی مدارک تحصیلی با عکس بارگذاری شده صادر خواهد شد.

·        کارت ملی (پشت و رو)

·        شناسنامه (تمام صفحات)

·        مدرک فارغ التحصیلی کارشناسی با قید معدل کل (ارائه مدرک فراغت از تحصیل مقطع کاردانی حاوی معدل کل برای فارغ­ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته و همچنین در صورت ارائه دانشنامه کاردانی، بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل کاردانی الزامی است)

·        مدرک فارغ ­التحصیلی کارشناسی­ ارشد (در صورت ارائه دانشنامه بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل الزامی است)

·        گواهی معدل برای دانشجویان سال آخرکارشناسی­ ارشد با قید معدل کل و واحدهای گذرانده تا 1401/11/30  (برای دریافت فرم­­ معدل کلیک نمایید)p2

·        گواهی تایید تاریخ فراغت از تحصیل و معدل برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ­ارشد که تا 1402/06/31 فارغ التحصیل می شوند و فارغ التحصیلانی که فاقد مدرک بوده و یا مدرک فراغت آنها فاقد معدل می باشد (برای دریافت فرم­­ معدل کلیک نمایید) p3  

توجه : کلیه فرم­ها با مهر و امضای معاونت آموزشی / مدیر تحصیلات تکمیلی / مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصیل مقاطع قبلی مورد قبول می­ باشد.

·        حکم مرخصی سالانه و یا موافقت کتبی بدون قید و شرط با ادامه تحصیل تمام وقت از ارگان محل خدمت (برای شاغلین وزارتخانه ­ها، سازمان­ها و نهادهای دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی کشور).  تأکید می­ گردد انجام مراحل ثبت‌نام منوط به ارائه گواهی مذکور بوده و در صورت عدم ارائه گواهی، ادامه روند ثبت نام امکان­ پذیر نمی باشد.

·        مدارک مربوط به استفاده از سهمیه مربیان (حکم استخدامی هیئت علمی رسمی یا رسمی آزمایشی دانشگاه­های دولتی یا نامه هیئت جذب هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی)

·        فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه (لازم است فرم مربوطه از اینجا دریافت و پس از تکمیل در سیستم بارگذاری شود) p4

·        فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر (لازم است فرم مربوطه از اینجا دریافت و پس از تکمیل در سیستم بارگذاری شود) p5

·        گواهی مدرک زبان بین ­الملل قابل قبول دانشگاه مطابق جدول (اینجا کلیک کنید) p6

·        تعهدنامه ارائه اصل مدارک (برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید) p7

·        تعهد نامه ثبت نام مشروط پذیرفته شدگان استعداد درخشان (برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید)  p8

لازم است تعهدنامه مذکور پیش از شروع ثبت نام الکترونیکی چاپ و پس از تکمیل و ثبت امضا و اثر انگشت، در هنگام ثبت نام الکترونیکی در بخش مدارک سیستم گلستان با عنوان تعهدنامه ارائه اصل مدارک بارگذاری شود.

·        کارت پایان خدمت سربازی  یا معافیت دائم/موقت 

·        برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت برای دانشجویان مشمولی که  فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده و تاریخ اعزام مندرج در آن، تا زمان ثبت­ نام  به اتمام نرسیده باشد. برای دانشجویان سال آخر گواهی معدل با تأیید تاریخ فراغت از تحصیل تا 31 شهریور ماه 1402 مجدداً بارگذاری شود.

·        برگه ترخیص از خدمت سربازی با درج اعلام موافقت با ادامه تحصیل برای مشمولین حین خدمت.

o       پذیرفته شدگان مشغول به خدمت سربازی و یا دارای وضعیت نظام وظیفه نامشخص (برگه اعزام به خدمت دارای غیبت و ...) لازم است حداکثر تا تاریخ 12 مهرماه 1402  از طریق پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به ادرس  https://sakha.epolice.ir  نسبت به ثبت درخواست ترخیص از خدمت سربازی و تعیین تکلیف وضعیت نظام و ظیفه اقدام نمایند.

تطبیق مدارک و ثبت نام و پذیرش نهایی از پذیرفته شدگان مشغول به خدمت سربازی، بعد از ترخیص کامل از خدمت و تائید درخواست  معافیت تحصیلی از طریق پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس https://sakha.epolice.ir امکان پذیر است.

 

روند درخواست صدور معافیت تحصیلی:

کلیه پذیرفته شدگان آقا که خدمت نظام وظیفه انجام نداده اند و فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا مشغول به خدمت نظام وظیفه می باشند (پذیرفته ­شدگان مشمول) لازم است با مراجعه به پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس https://sakha.epolice.ir نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی جدید خود حداکثر تا تاریخ  20 مهر 1402 اقدام نمایند (جهت دریافت راهنمای ثبت نام در پرتال سازمان وظیفه عمومی کلیک نمایید).

 

روند درخواست کد صحت مربوط به تاییدیه تحصیلی:

به استناد بخشنامه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 172429/4 مورخ 1402/01/27و با توجه به الکترونیکی شدن فرآیند صدور تاییدیه تحصیلی دانش آموختگان، کلیه پذیرفته شدگان (دارای مدرک کارشناسی ارشد فاقد کد صحت بیست رقمی) ملزم به دریافت کدصحت بیست رقمی (توسط شخص متقاضی) از طریق سامانه امور دانشجویان به آدرس Portal.saorg.ir  هستند.

لازم به ذکر است کدصحت دریافتی می بایست حداکثر تا تاریخ 1402/09/30 از طریق آدرس ایمیل Paziresh@kntu.ac.ir  به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال شود.

یادآوری مهم :

o       پذیرفته ­شدگان لازم است پس از انجام ثبت ­نام الکترونیکی(اینترنتی) و تایید مدارک در سیستم گلستان، ضمن مراجعه به آموزش دانشکده نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند. جهت اطلاع از زمان و روند انتخاب واحد، ضروری است هماهنگی لازم با آموزش دانشکده صورت پذیرد.

o       دانشجویان موظفند  با در دست داشتن اصل مدارک بارگذاری شده و گواهی پذیرش غیرحضوری (بعد از اتمام ثبت­ نام الکترونیکی در سیستم گلستان ، چاپ شود) و  گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی (پس از تایید مدارک الکترونیکی از سیستم گلستان قابل اخذ خواهد بود) و پس از اعلام از طرف آموزش دانشکده، شخصاً برای پذیرش حضوری به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

o       در بارگذاری تصاویر مدارک در سیستم ثبت نامی ، رعایت وضوح حداقل حجم kb 200 و حداکثر حجم kb 400  الزامی است. هر یک از مدارک بایستی در جای صحیح خود بارگذاری شوند و لازم است از بارگذاری مدارک تکراری در قسمت­های مختلف اجتناب شود.

o       از آن جائی که تغییر آدرس محل سکونت در سیستم گلستان در حین تحصیل به هیچ عنوان امکان پذیر نیست، لطفا آدرس پستی دقیق خود را ثبت نمائید .

o      با توجه به اینکه تنها سال تولد پذیرفته­ شدگان در سیستم گلستان ثبت شده است، ضروری است نسبت به درج کامل تاریخ تولد (شامل روز، ماه و سال) در سیستم اقدام نمائید. اصلاح و تکمیل اطلاعات فردی، تحصیلی، آموزشی، آدرس و... در سیستم گلستان الزامی است. مسئولیت هرگونه تناقض و اشتباه در اطلاعات به عهده شخص دانشجو خواهد بود.

با توجه به راه ­اندازی سیستم بایگانی الکترونیکی در دانشگاه، اصل مدارک ثبت­ نامی پذیرفته­ شدگان پس از اتمام کلیه مراحل ثبت ­نام، جهت حفظ و نگهداری آنها توسط دانشجو تا پایان دوره تحصیل عودت داده خواهد شد، بنابراین لازم است دانشجویان در حفظ و نگهداری آنها کوشا بوده و در هر زمان در صورت نیاز، به دانشگاه ارائه نمایند.

پرداخت هزینه ثبت­ نام:

·        کلیه پذیرفته­ شدگان ملزم به پرداخت مبلغ 800/000 (هشتصد هزار ریال) بابت خدمات و هزینه ثبت­ نام در مرحله ثبت ­نام الکترونیکی می­ باشند.

بدیهی است بارگذاری مدارک و پرداخت هزینه ثبت ­نام و ورود  اطلاعات به تنهایی به منزله پذیرش نخواهد بود و  انتخاب واحد  پذیرفته­ شدگان پس از اخذ گزارش شماره 260 (گواهی پذیرش غیرحضوری) و2525 (گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی) از سیستم گلستان امکان­ پذیر خواهد بود.

کلیه پذیرفته ­شدگان می­ بایست جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص خدمات دانشجویی و تکمیل پرونده مربوطه به آدرس الکترونیکی http://daneshjoo.kntu.ac.ir مراجعه نمایند.

o       کلیه پذیرفته­ شدگان می­ بایست جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص کارنامه سلامت روان به آدرس الکترونیکی http://portal.saorg.ir/mentalhealth و برای کارنامه سلامت جسمانی به آدرس  https://portal.saorg.ir/physicalhealth  مراجعه نمایند.

o       پذیرفته ­شدگان شاهد و ایثارگر جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص موارد مربوط به سهمیه شاهد و ایثارگر به آدرس الکترونیکی http://shahed.kntu.ac.ir مراجعه نمایند.

o       کلیه پذیرفته ­شدگان می ­بایست جهت تکمیل فرم اطلاعات فردی به آدرس الکترونیکی  http://herasat.kntu.ac.ir  مراجعه نمایند.

 

پذیرفته ­شدگان محترم:

در صورت بروز مشکل درثبت­ نام الکترونیکی پس از مطالعه دقیق راهنمای ثبت­ نام پیوست شده در متن آگهی،  می­ توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس: https://grad.kntu.ac.ir بخش سؤالات متداول گروه داوطلبان پذیرش و دانشجویان جدیدالورود مراجعه نمایید.

چنانچه سؤال جدیدی داشته باشید که در لیست سؤالات مذکور وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل paziresh@kntu.ac.ir   سؤالات خود را مطرح کرده و جواب آن را در همان بخش سؤالات متداول ملاحظه نمایید.

 

 

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه

 10 مهر ماه 1402

 

تعداد بازدید:
2373
تاریخ:
1402/07/10
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.