آگهی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال 1401

آگهی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد سال 1401

ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای کلیه پذیرفته شدگان دانشگاه در سال تحصیلی جدید، به اطلاع می رساند ثبت نام از پذیرفته شدگان جدیدالورود، در دو مرحله به صورت الکترونیکی و مراجعه حضوری انجام می گیرد. در مرحله ثبت نام الکترونیکی(مرحله اول) لازم است پذیرفته شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را تکمیل نموده و مدارک لازم برای ثبت نام را بارگذاری و در پایان گواهی پذیرش غیرحضوری را چاپ نمایند؛ در مرحله مراجعه حضوری(مرحله دوم) با در دست داشتن گواهی پذیرش غیرحضوری (گزارش 260)، گواهی تایید نهایی مدارک الکترونیکی (گزارش 2525) و اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه ثبت نام (سیستم گلستان)، شخصاً (مراجعه حضوری شخص دانشجو الزامی است) در روزهایی که از طرف آموزش دانشکده اعلام خواهد شد جهت مطابقت و کنترل مدارک ثبت نامی، پذیرش نهایی و دریافت کارت دانشجویی به دانشکده محل تحصیل مراجعه نمایند.

قابل ذکر است مدارک بارگذاری شده توسط دانشجو، قبل از شروع مرحله دوم (مراجعه حضوری) باید توسط این مدیریت در سامانه ثبت نام (سیستم گلستان) بررسی و تأیید شده باشد، بنابراین لازم است پذیرفته شدگان بطور مستمر وضعیت تأیید مدارک خود را از طریق پردازش 16370 در سیستم گلستان کنترل و نواقص احتمالی را برطرف نموده و گزارش تایید نهایی مدارک الکترونیکی (2525) را از سیستم دریافت کنند تا مراحل بعدی ثبت نام و پذیرش نهایی امکان پذیرشود. (مندرجات راهنمای ثبت نام با دقت مطالعه شود)

 ضمناً عدم تکمیل مراحل ثبت نام الکترونیکی در زمان های مقرر و عدم مراجعه جهت تطبیق مدارک در زمان های تعیین شده از طرف آموزش دانشکده به منزله انصراف از تحصیل بوده و از پذیرفته شدگانی که در روزهای مقرر مراحل پذیرش و ثبت نام خود را تکمیل نکنند به هیچ عنوان ثبت نام به عمل نخواهد آمد.

 

o       ثبت نام الکترونیکی از  روز  سه شنبه مورخ 1401/06/15 شروع و در ساعت 23:59 روز جمعه مورخ 1401/06/18 به اتمام خواهد رسید.

o       با توجه به آن که اطلاعات پذیرفته شدگان بدون آزمون (استعداد درخشان) با تأخیر در سیستم گلستان ثبت خواهد شد، زمان ثبت نام الکترونیکی این دسته از پذیرفته شدگان متعاقبا اعلام می شود.

o       آدرس سامانه آموزشی دانشگاه: http://golestan.kntu.ac.ir

o       شناسه کاربری: شماره ملی ده رقمی+ k011 ( به طور مثال ********** k011)

o       گذرواژه: شماره ملی ده رقمی

o       جهت مشاهده راهنمای ثبت نام الکترونیکی اینجا را کلیک نمایید.P1

توجه: اسکن و بارگذاری اصل مدارک زیر در ثبت نام الکترونیکی الزامی است.

o       در صورت بارگذاری تصویر (کپی) هریک از مدارک، مدرک مذکور توسط کارشناسان این مدیریت تأیید نخواهد شد.

o       عکس (لازم است عکس جدید در سیستم گلستان با حجم بیش از 8 کیلوبایت و کمتر از 12 کیلوبایت بارگذاری شود) تغییر عکس پس از پذیرش حضوری در سیستم گلستان به هیچ عنوان امکان پذیر نبوده و مدارک تحصیلی با عکس بارگذاری شده صادر خواهد شد.

o       کارت ملی(پشت و رو)

o       شناسنامه (تمام صفحات)

o       مدرک فارغ التحصیلی کارشناسی با قید معدل کل (در صورت ارائه دانشنامه بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل الزامی است)

o       فرم مخصوص معدل دانشجویان سال آخر کارشناسی، (لینک دریافت فرم)P2

o       فاقدین مدرک تحصیلی کارشناسی و دانشجویان سال آخر کارشناسی که تا پایان شهریور ماه 1401 فارغ التحصیل می شوند، (لینک دریافت فرم) P3

o       فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر کارشناسی (لازم است فرم مربوطه از اینجا دریافت و پس از تکمیل در سیستم بارگذاری شود) P4

o       گواهی فراغت از تحصیل کاردانی با قید معدل کل برای فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته (در صورت ارائه دانشنامه بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل الزامی است)  

o       حکم مرخصی سالانه و یا موافقت کتبی بدون قید و شرط با ادامه تحصیل تمام وقت از ارگان محل خدمت (برای شاغلین وزارتخانه ­ها، سازمان­ها و نهادهای دولتی) تاکید می شود انجام مراحل ثبت‌نام منوط به ارائه گواهی مذکور است و در صورت عدم ارائه گواهی، ادامه روند ثبت نام امکان پذیر نخواهد بود.

o       گواهی سهمیه رتبه اولی (برای پذیرفته شدگان سهمیه رتبه اول) (برای دریافت فرم اینجاکلیک نمایید) P5

o       فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه  (فرم مربوطه را از اینجا دریافت کرده و پس از تکمیل در سیستم بارگذاری شود) P6

o       کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت دائم / موقت (دارندگان کارت )

o       برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت برای دانشجویان مشمولی که فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده و تاریخ آن تا زمان ثبت نام به اتمام نرسیده باشد /  برای دانشجویان سال آخر گواهی معدل با تأیید تاریخ فراغت از تحصیل تا 1401/6/13 مجدداً بارگذاری شود.

o       برگه ترخیص از خدمت سربازی با درج اعلام موافقت با ادامه تحصیل برای مشمولین حین خدمت.

(پذیرفته شدگان مشغول به خدمت سربازی و یا دارای وضعیت نظام وظیفه نامشخص (برگه اعزام به خدمت دارای غیبت و ...) لازم است با در دست داشتن مدرک شناسایی معتبر جهت اخذ گواهی ترخیص از خدمت یا تعیین تکلیف وضعیت غیبت، طی روزسه شنبه 1401/06/15 از ساعت 08:30 تا 12:30 به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه به آدرس: میرداماد غربی- پلاک 470 مراجعه نمایند.)

(مراجعه اولیاء پذیرفته شدگان با کارت شناسایی معتبر بلامانع است.)

تطبیق مدارک و ثبت نام و پذیرش نهایی از پذیرفته شدگان مشغول به خدمت سربازی، بعد از ترخیص کامل از خدمت و ارائه گواهی موافقت با ادامه تحصیل از معاونت وظیفه عمومی ناجا امکان پذیر است.

روند درخواست صدور معافیت تحصیلی:

  کلیه پذیرفته ­شدگان آقا که خدمت نظام وظیفه انجام نداده ­اند و فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا مشغول به خدمت نظام وظیفه می ­باشند (پذیرفته ­شدگان مشمول) لازم است با مراجعه به پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس https://sakha.epolice.ir نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی جدید حداکثر تا تاریخ 1401/07/11  اقدام نمایند. (جهت دریافت راهنمای ثبت نام در پرتال سازمان وظیفه عمومی کلیک نمایید)

 
   o       تعهد نامه ارائه اصل مدارک  برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید p7 

 

یادآوری مهم:

o       پذیرفته­ شدگان لازم است پس از انجام ثبت ­نام الکترونیکی (اینترنتی) و تأیید کلیه مدارک توسط کارشناسان مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه، برابر زمان بندی اعلام شده توسط اداره آموزش در تارنمای دانشکده محل تحصیل، شخصاً برای پذیرش حضوری و دریافت کارت دانشجویی مراجعه نمایند. همراه داشتن اصل کلیه مدارک بارگذاری شده،  گواهی پذیرش غیرحضوری (گزارش 260 که بعد از اتمام ثبت نام لازم است از سیستم گلستان چاپ شود) و گزارش تایید نهایی مدارک الکترونیکی (گزارش 2525 که بعد از اتمام بررسی مدارک الکترونیکی بارگذاری شده، از سیستم گلستان قابل چاپ است) الزامی است.

o       در بارگذاری مدارک، رعایت وضوح (حداقل حجمkb 200و حداکثر حجم kb 400) در سیستم ثبت نامی الزامی است.

o       با توجه به اینکه تنها سال تولد پذیرفته­ شدگان در سیستم گلستان ثبت شده است، ضروری است نسبت به درج کامل تاریخ تولد (شامل روز، ماه و سال) در سیستم اقدام نمائید. اصلاح و تکمیل اطلاعات فردی، تحصیلی، آموزشی، آدرس و... در سیستم گلستان الزامی است. مسئولیت هرگونه تناقض و اشتباه در اطلاعات وارد شده در هنگام ثبت نام الکترونیکی به عهده شخص دانشجو خواهد بود. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در اطلاعات مندرج در سیستم گلستان لازم است سریعا مراتب را به کارشناسان اداره پذیرش و ثبت نام تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام نمائید.

*** با توجه به راه اندازی سیستم بایگانی الکترونیکی در دانشگاه، اصل مدارک ثبت­ نامی پذیرفته شدگان پس از اتمام مراحل ثبت نام، جهت حفظ و نگهداری آنها تا پایان دوره تحصیل، عودت داده خواهد شد. بنابراین لازم است دانشجویان در حفظ و نگهداری آنها کوشا بوده و در صورت نیاز به دانشگاه ارائه نمایند.

پذیرفته ­شدگان بدون­آزمون (استعداد­درخشان):

این دسته از پذیرفته شدگان لازم ­است پس از تکمیل مراحل ثبت نام (ثبت نام الکترونیکی و انتخاب واحد) با مراجعه به آدرس: https://sd.sanjesh.org/Article.aspx?id=1&id=1   از نحوه دریافت و تکمیل فرم های صلاحیت عمومی و واریز هزینه اطلاع حاصل نموده و پس از آن در روز دوشنبه مورخ  1401/07/11  از ساعت 08/30  الی 12/30  با در دست داشتن فرم های تکمیل شده ، فیش واریزی و مدارک لازم به این مدیریت مراجعه نمایند.

پرداخت هزینه ثبت نام:

o       کلیه پذیرفته شدگان ملزم به پرداخت مبلغ 800/000 (هشتصد هزار ریال) بابت خدمات ثبت نام در مرحله ثبت نام الکترونیکی هستند.

o       پذیرفته شدگان دوره های شهریه پرداز ملزم به پرداخت شهریه علی ­الحساب نیمسال اول سال تحصیلی 1402  1401 به میزان:

o       کلیه دوره های نوبت دوم به جز رشته ی MBA : 35/937/500 ریال (سه میلیون و پانصد ونود و سه هزار و هفتصد و پنجاه تومان)

o       دوره نوبت دوم رشته ی MBA  : 24/638/750  ریال (دو میلیون و چهارصد و شصت و سه هزار و هشتصد و هفتاد و پنج هزار تومان)

o       دوره الکترونیکی (مجازی) کلیه رشته ها به جز رشته ی MBA   : 39/531/250 ریال (سه میلیون و نهصد و پنجاه و سه هزار و صد و بیست و پنج تومان)

o       دوره  الکترونیکی (مجازی) رشته ی MBA   : 27/102/620 (دو میلیون و هفتصد و ده هزار و دویست و شصت و دو تومان )

o       دوره مشترک با سایر کشورها : 107/812/500  (ده میلیون و هفتصد و هشتاد و یک هزار و دویست و پنجاه تومان)

از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سیستم گلستان می باشند.

بدیهی است بارگذاری مدارک و ورود  اطلاعات توسط پذیرفته شدگان  به تنهایی به منزله پذیرش دانشجو نخواهد بود و ثبت نام پذیرفته شدگان پس از تطبیق مدارک و تأیید اطلاعات دانشجو در سیستم گلستان و تطبیق اصل مدارک هنگام مراجعه حضوری به دانشکده و دریافت کارت دانشجویی، قطعی خواهد شد.

(با توجه به عدم امکان تغییر اطلاعات آدرس محل سکونت و عکس دانشجویان در سیستم، لازم است پذیرفته شدگان در مرحله ثبت نام الکترونیکی عکس جدید خود را با وضوح مناسب بارگذاری کرده و آدرس صحیح محل سکونت دائم خود را در سیستم وارد نمایند.)

o       کلیه پذیرفته شدگان می ­بایست جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص خدمات دانشجویی و تکمیل پرونده مربوطه به آدرس الکترونیکی http://daneshjoo.kntu.ac.ir  مراجعه نمایند.

o       کلیه پذیرفته شدگان می­ بایست جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص کارنامه سلامت روان به آدرس الکترونیکی http://portal.saorg.ir/mentalhealth و کارنامه سلامت جسمانی به آدرس الکترونیکی   http://portal.saorg.ir/physicalhealth  مراجعه نمایند.

o       پذیرفته شدگان شاهد و ایثارگر جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص موارد مربوط به سهمیه شاهد و ایثارگر به آدرس الکترونیکی http://shahed.kntu.ac.ir  مراجعه نمایند.

o       کلیه پذیرفته شدگان می ­بایست جهت تکمیل فرم اطلاعات فردی به آدرس  الکترونیکی  http://herasat.kntu.ac.ir   مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان محترم:

در صورت بروز هرگونه ابهام یا مشکل درثبت نام الکترونیکی، برای مشاهده پاسخ  سوالات احتمالی در این زمینه می توانید به آدرس: https://grad.kntu.ac.ir  بخش سوالات متداول/ گروه : داوطلبان پذیرش و دانشجویان جدیدالورود مراجعه نمایید.

 *** چنانچه سوال جدیدی داشته باشید که در لیست سوالات مذکور وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل Paziresh@kntu.ac.ir  سوالات خود را مطرح کرده و پس از 24 ساعت جواب آن را در همان بخش سئوالات متداول ملاحظه نمایید.


مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه

چهاردهم شهریور ماه 1401

تعداد بازدید:
18097
تاریخ:
1401/06/14
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.