آگهی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان بدون آزمون دکترای سال 1401

آگهی ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان بدون آزمون  دکترای سال 1401

ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای کلیه پذیرفته ­شدگان دکتری دانشگاه در سال تحصیلی جدید، به اطلاع می­ رساند ثبت ­نام از پذیرفته ­شدگان، در سه مرحله به صورت الکترونیکی و حضوری انجام می­ گیرد. در مرحله ثبت ­نام الکترونیکی (مرحله اول) لازم است پذیرفته­ شدگان با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، اطلاعات فردی و تحصیلی خود را تکمیل نموده و مدارک لازم برای ثبت­ نام را بارگذاری و در پایان گواهی پذیرش غیرحضوری (گزارش 260) را چاپ نمایند؛ در مرحله دوم بررسی مدارک بارگذاری شده توسط کارشناسان محترم مدیریت تحصیلات­ تکمیلی دانشگاه انجام و تایید مدارک بارگذاری شده حداکثر تا 16 شهریور ماه 1401 در سیستم گلستان ثبت خواهد شد. در این مرحله دانشجویان بایستی نسبت به اخذ گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی (گزارش 2525) از سیستم گلستان اقدام نمایند. این گواهی به منزله رفع نواقص مدارک ثبت­ نامی است و بایستی تا زمان مراجعه به دانشکده برای پذیرش حضوری نزد دانشجو محفوظ بماند. مراجعه حضوری مرحله سوم است که دانشجویان گرامی باید با در دست داشتن گواهی پذیرش غیرحضوری و گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی و اصل مدارک بارگذاری شده در سامانه، شخصاً (مراجعه حضوری شخص دانشجو الزامی است)  جهت مطابقت و کنترل مدارک ثبت­ نامی و کنترل نهایی مدارک و دریافت کارت دانشجویی به دانشکده محل تحصیل مراجعه نمایند (جهت اطلاع از برنامه زمانی مراجعه حضوری برای تطبیق مدارک به صفحه تارنمای دانشکده مراجعه نمائید. )

قابل ذکر است مدارک بارگذاری شده توسط دانشجو، حداکثر تا 16 شهریورماه جاری باید توسط این مدیریت در سیستم گلستان بررسی و تأیید شده باشد. بنابراین لازم است پذیرفته شدگان بطور مستمر وضعیت تأیید مدارک خود را در سامانه ثبت­ نام (سیستم گلستان)، کنترل و نواقص احتمالی را برطرف نمایند. در صورت عدم رسیدگی دانشجویان به رفع نواقص در سیستم گلستان، امکان انتخاب واحد وجود نخواهد داشت و استمرار عدم رسیدگی به رفع نواقص مدارک بارگذاری شده می تواند منجر به لغو قبولی شود

o       ثبت­ نام الکترونیکی از روز یکشنبه مورخ  1401/06/13 شروع و در ساعت 23:59 روزسه شنبه مورخ 1401/06/15 به اتمام خواهد رسید.

o       آدرس سامانه آموزشی دانشگاه:  http://golestan.kntu.ac.ir 

o        شناسه کاربری و گذرواژه جهت ورود به پرتال ثبت ­نام :

·        شناسه کاربری:  شماره ملی ده رقمی+ N011 ( به طور مثال ********** N011)

·        گذرواژه:  شماره ملی ده رقمی

·        جهت مشاهده راهنمای ثبت ­نام الکترونیکی اینجا را کلیک نمایید. p1

 

توجه : بارگذاری  اصل مدارک  زیر در ثبت­ نام الکترونیکی الزامی است:

o       در صورت بارگذاری کپی هریک از مدارک، مدرک مذکور توسط این مدیریت تایید نخواهد شد.

·         عکس (لازم است عکس جدید در سیستم گلستان با حجم بیش از 8 Kb و کمتر از 12 Kb بارگذاری شود) تغییر عکس پس از پذیرش غیرحضوری در سیستم گلستان به هیچ عنوان امکان­پذیر نبوده و تمامی مدارک تحصیلی با عکس بارگذاری شده صادر خواهد شد.

·        کارت ملی(پشت و رو)

·        شناسنامه (تمام صفحات)

·        مدرک فارغ التحصیلی کارشناسی با قید معدل کل (ارائه مدرک فراغت از تحصیل مقطع کاردانی حاوی معدل کل برای فارغ ­التحصیلان کارشناسی ناپیوسته و همچنین در صورت ارائه دانشنامه کاردانی، بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل کاردانی الزامی است)

·        مدرک فارغ ­التحصیلی کارشناسی ­ارشد (در صورت ارائه دانشنامه بارگذاری ریزنمرات حاوی معدل کل الزامی است)

·        گواهی معدل برای دانشجویان سال آخرکارشناسی ­ارشد با قید معدل کل و واحدهای گذرانده تا 1400/11/30(برای دریافت فرم­­ معدل کلیک نمایید)p2

·        گواهی تایید تاریخ فراغت از تحصیل و معدل برای دانشجویان سال آخر کارشناسی ­ارشد که تا 1401/6/31 فارغ التحصیل می شوند و فارغ التحصیلانی که فاقد مدرک بوده و یا مدرک فراغت آنها فاقد معدل می باشد (برای دریافت فرم­­ معدل کلیک نمایید) p3  

توجه : کلیه فرم­ ها با مهر و امضای معاونت آموزشی / مدیر تحصیلات تکمیلی / مدیر امور آموزشی دانشگاه محل تحصیل

مقاطع قبلی مورد قبول می­باشد.

·        حکم مرخصی سالانه و یا موافقت کتبی بدون قید و شرط با ادامه تحصیل تمام وقت از ارگان محل خدمت (برای شاغلین وزارتخانه ­ها، سازمان­ها و نهادهای دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی کشور)  تأکید می­ گردد انجام مراحل ثبت‌نام منوط به ارائه گواهی مذکور می‌باشد و در صورت عدم ارائه گواهی، ادامه روند ثبت نام امکان­ پذیر نخواهد بود.

·        فرم تعهد آموزش رایگان برای دانشجویان روزانه (لازم است فرم مربوطه از اینجا دریافت و پس از تکمیل در سیستم بارگذاری شود) p4

·        فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان سال آخر (لازم است فرم مربوطه از اینجا دریافت و پس از تکمیل در سیستم بارگذاری شود) p5

·        گواهی مدرک زبان بین ­الملل قابل قبول دانشگاه مطابق جدول (اینجا کلیک کنید) p6

·        کارت پایان خدمت سربازی  یا معافیت دائم/موقت  

·        برگه اعزام به خدمت فاقد تاریخ غیبت برای دانشجویان مشمولی که فرجه یکساله بعد از فراغت از تحصیل آنان به پایان رسیده و تاریخ اعزام مندرج در آن، تا زمان ثبت ­نام به اتمام نرسیده باشد/ برای دانشجویان سال آخر گواهی معدل با تأیید تاریخ فراغت از تحصیل 1401/6/31 مجدداً بارگذاری شود.

·        برگه ترخیص از خدمت سربازی با درج اعلام موافقت با ادامه تحصیل برای مشمولین حین خدمت

(اینگونه پذیرفته­ شدگان (مشغول به خدمت سربازی) لازم است با در دست داشتن مدرک شناسایی معتبر جهت اخذ گواهی ترخیص از خدمت، روز دوشنبه 1401/06/14 از ساعت 8:30 لغایت 12:30 به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه به آدرس : میرداماد غربی- پلاک 470 مراجعه نمایند. (مراجعه والدین دانشجو با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر بلامانع است.)

تأیید مدارک و ثبت نام قطعی از پذیرفته­ شدگان مشغول به خدمت سربازی، بعد از ترخیص کامل از خدمت و ارائه گواهی موافقت با ادامه تحصیل از معاونت وظیفه عمومی ناجا انجام خواهد گرفت.

روند درخواست صدور معافیت تحصیلی:

کلیه پذیرفته شدگان آقا که خدمت نظام وظیفه انجام نداده اند و فاقد کارت پایان خدمت یا معافیت دائم و یا مشغول به خدمت نظام وظیفه می­باشند (پذیرفته ­شدگان مشمول) لازم است با مراجعه به پرتال جامع سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس https://sakha.epolice.ir نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی جدید حداکثر تا تاریخ  1401/07/11  اقدام نمایند (جهت دریافت راهنمای ثبت نام در پرتال سازمان وظیفه عمومی کلیک نمایید).

·        تعهدنامه ارائه اصل مدارک (برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید) p7

لازم است تعهدنامه مذکور پیش از شروع ثبت نام الکترونیکی چاپ و پس از تکمیل و ثبت امضا و اثر انگشت، در هنگام ثبت نام الکترونیکی در بخش مدارک سیستم گلستان با عنوان تعهدنامه ارائه اصل مدارک بارگذاری شود.

یادآوری مهم :

o       پذیرفته­ شدگان لازم است پس از انجام ثبت­ نام الکترونیکی (اینترنتی) و تایید مدارک در سیستم گلستان، نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند. جهت اطلاع از زمان و روند انتخاب واحد لازم است به صفحه تارنمای دانشکده­ های مربوطه مراجعه و با هماهنگی اداره آموزش نسبت به اخذ واحدهای درسی خود اقدام نمایند.

o    دانشجویان موظفند طبق برنامه زمان بندی دانشکده با در دست داشتن اصل مدارک بارگذاری شده و گواهی پذیرش غیرحضوری (گزارش 260 که لازم است بعد از اتمام ثبت­ نام الکترونیکی در سیستم گلستان چاپ شود) و  گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی  (گزارش 2525 که پس از تایید مدارک الکترونیکی دانشجو، از سیستم گلستان قابل اخذ خواهد بود)، شخصاً برای پذیرش حضوری به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

o       در بارگذاری مدارک، رعایت وضوح (حداقل حجم kb 200 و حداکثر حجم kb 400) در سیستم ثبت ­نام الزامی است. هر یک از مدارک بایستی در جای صحیح خود بارگذاری شوند و لازم است از بارگذاری مدارک تکراری در قسمت­های مختلف اجتناب شود.

o       با توجه به اینکه تنها سال تولد پذیرفته ­شدگان در سیستم گلستان ثبت شده است، ضروری است نسبت به درج کامل تاریخ تولد (شامل روز، ماه و سال) در سیستم اقدام نمائید. اصلاح و تکمیل اطلاعات فردی، تحصیلی، آموزشی، آدرس و... در سیستم گلستان الزامی است. مسئولیت هرگونه تناقض و اشتباه در اطلاعات به عهده شخص دانشجو خواهد بود.

o       از آن جائی که تغییر آدرس محل سکونت در سیستم گلستان در حین تحصیل امکان پذیر نیست، لطفا آدرس پستی دقیق خود را ثبت نمائید.

با توجه به راه ­اندازی سیستم بایگانی الکترونیکی در دانشگاه، اصل مدارک ثبت ­نامی پذیرفته ­شدگان پس از اتمام کلیه مراحل ثبت­ نام، جهت حفظ و نگهداری آنها تا پایان دوره تحصیل عودت داده خواهد شد، بنابراین لازم است دانشجویان در حفظ و نگهداری آنها کوشا بوده و در هر زمان در صورت نیاز، به دانشگاه ارائه نمایند.

پرداخت هزینه ثبت­ نام:

·   کلیه پذیرفته­ شدگان ملزم به پرداخت مبلغ 800/00 (هشتصد هزار ریال) بابت خدمات و هزینه ثبت ­نام در مرحله ثبت­ نام الکترونیکی می ­باشند.

بدیهی است بارگذاری مدارک و پرداخت هزینه ثبت ­نام و ورود اطلاعات به تنهایی به منزله پذیرش دانشجو نخواهد بود و  انتخاب واحد  پذیرفته­ شدگان پس از اخذ گزارش شماره 260 (گواهی پذیرش غیرحضوری) و گزارش 2525 (گواهی پذیرش نهایی الکترونیکی) از سیستم گلستان امکان­ پذیر خواهد بود. به دلیل شرایط خاص پاندمی کرونا ثبت ­نام ترم اول 1402-1401 به صورت موقت بوده و در نهایت با کنترل فیزیکی مدارک توسط آموزش دانشکده، ثبت نام قطعی خواهد شد .

o       کلیه پذیرفته ­شدگان می­ بایست جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص خدمات دانشجویی و تکمیل پرونده مربوطه به آدرس الکترونیکی http://daneshjoo.kntu.ac.ir  مراجعه نمایند.

o       کلیه پذیرفته­ شدگان می ­بایست جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص کارنامه سلامت روان به آدرس الکترونیکی http://portal.saorg.ir/mentalhealth   و برای کارنامه سلامت جسمانی به آدرس  https://portal.saorg.ir/physicalhealth  مراجعه نمایند.

o       پذیرفته­ شدگان شاهد و ایثارگر جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص موارد مربوط به سهمیه شاهد و ایثارگر به آدرس الکترونیکی http://shahed.kntu.ac.ir  مراجعه نمایند.

o       کلیه پذیرفته ­شدگان می ­بایست جهت تکمیل فرم اطلاعات فردی به آدرس الکترونیکی http://herasat.kntu.ac.ir  مراجعه نمایند.


پذیرفته شدگان گرامی لازم­ است با مراجعه به آدرس:

 
 https://sd.sanjesh.org/Default.aspx
 
 از  نحوه دریافت  و تکمیل فرمهای صلاحیت عمومی  و  واریز هزینه اطلاع حاصل نموده و پس از آن در  روز دوشنبه 1401/07/11 از ساعت 08:30 الی 12:00 با در دست داشتن فرم ­های تکمیل شده، فیش واریزی و مدارک لازم به این مدیریت مراجعه نمایند.

 

پذیرفته­ شدگان محترم:

در صورت بروز مشکل درثبت­ نام الکترونیکی پس از مطالعه دقیق راهنمای ثبت­ نام پیوست شده در متن آگهی، می ­توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس: https://grad.kntu.ac.ir بخش سوالات متداول گروه داوطلبان پذیرش و دانشجویان جدیدالورود مراجعه نمایید.

چنانچه سئوال جدیدی داشته باشید که در لیست سئوالات مذکور وجود ندارد می توانید از طریق آدرس ایمیل paziresh@kntu.ac.ir   سئوالات خود را مطرح کرده و جواب آن را در همان بخش سئوالات متداول ملاحظه نمایید.

 

 

مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه

 13 شهریور ماه 1401

 

تعداد بازدید:
891
تاریخ:
1401/06/13
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.