اطلاعیه نحوه دریافت مدارک تحصیلی

اطلاعیه نحوه دریافت مدارک تحصیلی

به اطلاع دانش‌آموختگان گرامی کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین‌طوسی می‌رساند این دانشگاه در راستای تسهیل فرآیند دریافت مدارک تحصیلی، امکان درخواست صدور مدارک تحصیلی بصورت الکترونیکی و دریافت پستی آن را در پیشخوان خدمت سامانه آموزشی گلستان راه‌اندازی نموده است.

دانش‌آموختگان می‌توانند بدون مراجعه حضوری به دانشگاه، مدارک تحصیلی مورد تقاضا را در پیشخوان خدمت سامانه آموزشی گلستان درخواست نموده و از طریق پست (با سرویس پست ویژه) در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در محل سکونت خود دریافت نمایند.

لازم است کلیه دانش‌آموختگان برای ثبت الکترونیکی درخواست صدور مدارک تحصیلی، به آدرس الکترونیکی سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس http://golestan.kntu.ac.ir/مراجعه و پس از ورود به سیستم در منوی پیشخوان خدمت درخواست خود را ثبت و پیگیری نمایند.

 
جهت اطلاع ازمدارک تحصیلی قابل دریافت و نحوه ثبت درخواست در سامانه آموزشی و نیز اطلاع از فرآیند انجام کار، راهنماها و نکات زیر مورد ملاحظه قرار گیرد:
 

* روندنماها و راهنمای ثبت درخواست:

×روند نمای صدور مدارک تحصیلی

 
 
**فراموشی رمز ورود به سامانه آموزشی دانشگاه:
 
دانش‌‌آموختگانی که جهت ورود به سامانه گلستان نیاز به بازیابی شناسه‌کاربری و گذرواژه دارند می‌بایست فرم مربوطه (قابل دریافت از لینک زیر) را پس از تکمیل به همراه تصویر کارت ملی و یا تصویر صفحه اول شناسنامه به آدرس ایمیل: pishkhan@kntu.ac.ir  ارسال نمایند.

×لینک دریافت فرم درخواست بازیابی شناسه‌کاربری و گذرواژه ورود به سامانه آموزشی گلستان

 
 *** شرایط و مدارک لازم برای درخواست صدور مدارک المثنی: 
 
جهت اطلاع از مدارک لازم برای صدور گواهینامه موقت المثنی و یا دانشنامه و ریزنمرات تأیید شده المثنی به اطلاعات مندرج در لینک جدول مدارک تحصیلی که به تفکیک مقطع در زیر لینک آن قرار داده شده، مراجعه شود: 

×لینک دریافت فرم تعهد مفقودی مدارک تحصیلی جهت دریافت مدارک المثنی

×لینک دریافت فرم استشهاد محل مفقودی مدارک تحصیلی جهت دریافت مدارک المثنی

×لینک جدول مدارک تحصیلی دانش ­آموختگان مقطع کارشناسی ارشد و شرایط دریافت آنها

×لینک جدول مدارک تحصیلی دانش ­آموختگان مقطع دکتری تخصصی و شرایط دریافت آنها

 

نکات ضروری جهت اطلاع:

1- کلیه متقاضیان دریافت مدارک تحصیلی لازم است در زمان ثبت درخواست خود در منوی پیشخوان سامانه آموزشی دانشگاه، آدرس پستی و شماره تلفن همراه خود را بصورت دقیق درج نمایند. شایان ذکر است بارکد پستی مرسوله، توسط پست به تلفن همراه متقاضی پیامک می­شود، بنابراین لازم است امکان دریافت پیامک های عمومی(سرویس مبتنی بر محتوی) برای شماره تلفن اعلام شده فعال باشد.

2- دانش ­آموختگان بهره ­مند از آموزش رایگان(روزانه) باید ابتدا تعهدات خدمت آموزش رایگان را از طریق سامانه جامع امور دانشجویان(سجاد) به آدرس https://portal.saorg.ir تسویه نموده و پس از دریافت نامه لغو تعهد از سامانه مذکور، درخواست خود را در پیشخوان خدمت سامانه آموزشی گلستان ثبت و پی­گیری نمایند.

3- هزینه های ارسال پستی مدارک با توجه به نوع مدرک درخواستی متفاوت بوده و شامل هزینه­ هایی چون: هزینه پست ویژه، ابطال تمبر بر روی مدارک، جلد دانشنامه و پاکت پستی است که در حین ثبت درخواست در سامانه تعیین و متقاضی آن را بصورت الکترونیکی پرداخت می­ نماید.

4- فارغ التحصیلان سال 96 و بعد از آن باید مشخصات انگلیسی خود را در سامانه آموزشی گلستان و در منوی "اصلاح مشخصات انگلیسی" رؤیت نموده و تأیید نمایند و در صورت داشتن گذرنامه، کپی آن را در قسمت مدارک هویتی(کارت ملی..) بارگذاری کنند.(حروف اول کلمات بزرگ نوشته شود).

5- در بارگذاری مدارک درخواستی (برابر جداول زیر) لازم است اصل مدرک (نه کپی آن) با کیفیت مناسب اسکن و بارگذاری شود.

6- دریافت حضوری مدارک تحصیلی امکان‌پذیر نبوده و دانشگاه از پذیرش مراجعین حضوری برای دریافت مدارک تحصیلی معذور می­ باشد. بنابراین مدارک تحصیلی صرفاً با درخواست الکترونیکی دانش‌آموخته صادر و به آدرس پستی آنها ارسال خواهد شد.

 

 

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه

اردیبهشت 1398

تعداد بازدید:
7720
تاریخ:
1398/04/22
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.